Thursday 20 April 2017

Te Haerenga ki Piha (Nga tau ono)

Te Haerenga ki Piha ( Nga tau ono)

                I tae matou ki te papa kepa o Piha. I hihiri matou katoa.         Me tiki matou i a matou taputapu. Kia tere koutou!We used our camp photos to write speech and kiwaha within the class. 

The purpose of the camp was to;
Feel confident interacting with others during the day and night
Working cooperatively together
Whakawhanaungatanga
Understanding the importance of safety around the water
Developing leadership skills as year six students
Independence and appreciation


 Ahea te wa kai? Kei te hia kai au.




Au taia tonu (Not bad guys)


Ka wani ke! (Awesome) He parekareka te kai tamariki m


I haere hikoi matou ki te oneone.  

He pai ake te whakataetae oneone. 




Paaia (yeeyah)



Wheo kee (Buzzy)


Taiea ana koutou. (Skux) To kaha, e hoa.


Tino nui te aroha o Piha ma matou.



I kai matou i nga maramara riwai, nga hotiti me nga aihiparaka.

Na te hapori o Piha matou i hoko kai.


E te muru (Churr bro)



Wehi na (OMG)




Tena koutou ki nga kaitiaki o te moana.

I whakarongo matou ki nga mahi kaha a nga kaitiaki moana.
Aheiha! (Hard)






Weekeeneru (holy moly) Te ataahua hoki.



Ka puta mai te ataahua o te taio. 


I ako matou te mahi a te hapori. Ko nga kaipatu ahi me nga waka harihari tuuroro.

Me he tee! (like a boss)


Hangareka ana (What a crack up)

Kei te ngenge ahau engari me aro ki te mahi.




He pai ake te wa watea

Awhinatia mai, Marino.



 He wa kai ano. Waimarie matou. 









Nga mihi ki te hapori o Piha. Ka kite matou i a koutou a tera tau.




No comments:

Post a Comment